farrahalim f a r r a h a l i m: Sampai Di Sini

Tuesday 28 February 2012

Sampai Di Sini




okayy ! from now , I must learn to forget you Sayang . I accept that our relationship ended up here .
Aku terima walau pun aku tak happy .
tapi nak buat macam mana kann .
And lepas ni , aku sangat berharaplah kau akan berbahagia dengan apa yg ada di sekeliling kau :)
sekarang pun aku tengok kau dah makin happy .
 . Dengan izin-Nya maka jadi lah ia . Alhamdulillah ~
okayy , kau jgn risau sebab aku takkan ganggu hidup kau lagi .
 itu yg kau nak selama niee .
Aku tau tak semua apa yg kita nak , kita akan dapat .


Dan buat terakhir kali nya aku nak cakap yg aku still sayang kat kau sampai sekarang .
tapi taktau laa sampai bila . perasaan manusia kann . selalu berubah - ubah .
Macam tu jugak kau . Perasaan kau pun dah lama berubah kan .
Hurmm ~
aku nak kau maaf kan aku laa eh . sebab aku dah byk sakitkan hati kau kan ? jahat nya aku ! =,='
halalkan apa jua yg kau dah berikan pada aku .
Thanks sebab bagi aku sesuatu yg berharga sepanjang aku kenal kau .
Jaga diri kau baik - baik . Study betul - betul . Buat family kau bangga dengan kejayaan kau nanti .
Aku doakan kau okay .


okay dah dah dah !
aku takmau sedih sedih dahh ~
STOP IT !! huhu ~
okayy

Let me focus on anything that will come to me . yeahhh ~ 
Sesungguh nya yg baik itu datang dari-Nya , dan yg buruk itu adalah punca dari diri kita sendiri .
peaceee ~
^_^






THANKYOU ! NEED YOU ADVISE :D

2 nasihat:

semutsengal said...

Err,

takpe. kau sabarla yea.


=)

farra halim said...

err,
thanks :)

 
Copyright © . All Right Reserved by FarraHalim