farrahalim f a r r a h a l i m: Cebisan Hati Kecil Ku

Wednesday 22 February 2012

Cebisan Hati Kecil Ku





hayy . hari ni Fara tak tau nak cerite apa . macam - macam benda yg berserabut kat kepala otak fara ni . Stresss ! Rasa macam nak terjun bangunan 100 tingkat . Err , berani ke aku ? =,='
hurmm , rasa mcm nak luah kan jugak . tapi ... tak tau nak start cam mana .
rasa pahit , pedih , pilu , kelu , keli  ! err , apasal keli pulak ?! ingat ikan keli apa ? 
heh . tak boleh harap betul !


aduyyy . kenapa laa rasa macam ni ? kenapa perlu rasa sakit macam ni ?
pedih sangat - sangat . T.T
hurmm ~
kuat ke aku bertahan ? 3 tahun kott dia suruh aku tunggu . entah panjang ke tak umur aku .
tapi ... akan aku gagahkan jua untuk menunggu saat itu .
sebab saya sayang awk .
"Ya ALLAH , panjangkan laa usia ku untuk menempuhi liku - liku kehidupan ini. "
haihh .. rasa serba tak kena sehhh . semua benda aku buat tak jadik . kepala otak aku ni asyik melayang entah ke mana daa . dah sampai Afrika kott . err ~


hurmm ~
bila aku terkenang je , mula laa meleleh .
bila tengok gamba dia je , start laa nak kesat mata aku nih .
aduhaii . sampai bila sehh nak macam ni .
kadang - kadang ada satu masa tuu aku rasa rinduu sangat taem dulu - dulu .
semua indah bak pelangi . bersinar - sinar ibarat permata .
tapi sekarang , semua bagai panadol ! pahit gila ! wekk . tak suka aku makan ubat !


hurm ~ ada la jugak sesekali nak contact dia . nak tau jugak khabar dia camna . 
tanya sehat ke tak . study okay ke tak , prob da setel ke belum ,,
kadang - kadang tuhh dia tak angkat fon langsung , sedih bukan kepalang lagi aku :(
tapi .... bila dia angkat fon je , hanya Allah je tau apa perasaan aku masa tuhh .
happy giler babe . menangis kegembiraan tuhh :D hehe
seronok bila dengar suara dia , walau pun dia dah tak layan aku macam dulu . sob sob~
huuu . tapi takpe lahh . tengok dia macam okayy jerk .
macam takde masalah langsung . okayy la tuu agak nya .
dah duduk tempat baru , dapat kawan baru , happy la tu kann .
Erm .. aku happy bila dia happy .
Sentiasa berharap supaya dia dijauhkan drpd masalah :)
Jangan Lupa Kat Owg ehh .
SAYA SAYANG AWAK :)
wassalam ~










THANKYOU ! NEED YOU ADVISE :D

1 nasihat:

biallatul(atulcikcik) said...

hey makcikkk nei tak suke nh!!!!! dy ptt tngu kau bkn ko tunggu...... plz fara kau ad kawan2... plz fara,,, kumbg bukan seekor.... jgn berharap pada y tak sudi,,,,,! aku kn ad!!!!! one more thing... aku kn skandle kau! ahhahahasectedn

 
Copyright © . All Right Reserved by FarraHalim