farrahalim f a r r a h a l i m: Segala Puji Bagi-Mu Yaa Allah

Monday 10 December 2012

Segala Puji Bagi-Mu Yaa Allah

Alhamdulillah yaa Allah Alhamdulillah.
Tidak ku henti mengucapkan syukur kepada Mu.
Akhirnya, segala debaran yang kian bersarang di hati sebelum tibanya hari ini berakhir dengan baik. Hehe :)
Hari ini tanggal 10/12/12 (Isnin), Keputusan Rasmi Peperiksaan Akhir Sesi JUN 2012 di setiap politeknik Malaysia akan dikeluarkan.
Dan aku pula, tiba pukul 6.45 pagi terus bangun tidur, pergi bilik air ambil wuduk, tunaikan solat, berdoa dan tawakal. Kemudian, tanganku terus mencapai lappy dan bukak dengan rakus! Woi! Gila kau Farah! Hahaha :P
Padahal tangan tengah terketor-ketor dan otak aku pulak tgh berserabut. Haihh -.-
Tapiiiiii...... Alhamdulillah semua subjek lulus semua~~
Kini, aku dah tak perlu takut lagi.
Aku dah tak payah lagi terfikir nak repeat paper.
Aku dah tak payah fikir cam mane nak susun jadual nanti.
Dannnn skrg aku kene tetapkan matlamat aku untuk terus sukses di sem akhir nanti.
Yaa Allah, moga Engkau permudahkan segalanya.
Aminnnn~


bolehhhh senyum + sengeh dahh :) hihi


wassalam
^_^

THANKYOU ! NEED YOU ADVISE :D

2 nasihat:

syhrh said...

hye dear! awak poli mana ea? Hehe. lulus semua ea. alhamdulillah. Btw congrats ea! (:

farra halim said...

@Syahira Adisa hyee =)) poli merlimau dear. hee Alhamdulillah syukur. thnks k ;)

 
Copyright © . All Right Reserved by FarraHalim